Friss topikok

  • kovadam: Vissza gondolva azt pontosítani kell, ha jól emlékszem inkább 8x1p / 2p pihenő volt az :) (2013.09.06. 16:03) Kell egy edző

Első alkalom

2013.05.27. 20:03 kovadam

Elindultam tehát. Első alkalom nyolcszor egy perc futás, két perc sétákkal megszakítva. 

Így sikerült:

elso_alkalom.jpg

A futás végén, egy srác odajött és annyit mondott: "dk blog, nézd meg, dk blog". Kíváncsi voltam mi ez, rá kerestem, megoldás: Dagadt Köcsög.

Egy srác története aki szintén 124 kilósan kezdett el futni, most pedig a maratonnál tart. Időközben több mint hétszázan kezdték el követni, ők a DK Team egy futóközösség melynek tagja lettem én is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adamfutnimegy.blog.hu/api/trackback/id/tr415401303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása