Friss topikok

  • kovadam: Vissza gondolva azt pontosítani kell, ha jól emlékszem inkább 8x1p / 2p pihenő volt az :) (2013.09.06. 16:03) Kell egy edző

Kell egy edző

2013.06.25. 12:25 kovadam

Tovább akarok lépni.

Egy hónapja futok, héten meglesz az első százas, és a június is összességében 100 km körüli hónap lesz. Egész büszke vagyok magamra azt is figyelembe véve, hogy pár évvel ezelőtt még gyűlöltem futni, egy hónapja pedig a 12x1 perc futás, 1 perc sétákkal izzasztó volt.

A hatodik futónapon valami bekattant az agyamban, felszabadító volt a futás, élvezetes, az edzés terv szerinti mennyiség nem volt elég, úgy éreztem hogy futnom kell még egy kört. Azóta soha nem elég fél óra futás, igénylem azt az egy órát. Változtattam az "első 5km" edzésterven, a sorozatok számát megnöveltem és a köztes sétából is levontam egy percet, így 8-10 km van meg átlagosan.

Rá kellett jönnöm arra is, hogy a futás, mennyire egy tudatos dolog kell hogy legyen (és számomra még így is élvezetes marad), pulzusmérőt vettem, nem engedem a szívritmusom 70% fölé, videókat nézegettem és olvasgattam a helyes futótechnikáról, légzésről, ezekre pedig figyelek futás közben is.

Jövőre a vivicitán fél maratont szeretnék futni, 2014 októberében pedig maratont. Innen nézve ez számomra már egy másik szint és kicsit félek attól, hogy valamit rosszul csinálok, valami rosszul idegződik be (mozgás, testtartás, légzés stb.), ezért úgy érzem, hogy segítségre van szükségem.

El akarom érni a kitűzött célokat, és jól akarom csinálni :) Emiatt olyan személyt/edzőt keresek aki hozzáértő és tud segíteni mind technikai dolgokban mind a futólelkemnek. 

3 komment

Címkék: edzés motiváció

A bejegyzés trackback címe:

https://adamfutnimegy.blog.hu/api/trackback/id/tr555401307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyűrött Papír 2013.09.05. 16:51:18

Üdv! A 12x1 perc nem az edzésonline oldal 'első 5 kilométerem' edzéstervéből van?

Egyébként pedig gratulálok az eddigi eredményeidhez! :)

kovadam 2013.09.06. 16:03:46

Vissza gondolva azt pontosítani kell, ha jól emlékszem inkább 8x1p / 2p pihenő volt az :)
süti beállítások módosítása