Friss topikok

  • kovadam: Vissza gondolva azt pontosítani kell, ha jól emlékszem inkább 8x1p / 2p pihenő volt az :) (2013.09.06. 16:03) Kell egy edző

Ádám futni megy

2013.05.04. 12:55 kovadam

Egy hónapja diétába kezdtem, akkor 124 kilós voltam. Tudtam, hogy egyszer majd el kell kezdenem mozogni, de akkora túlsúllyal egyszerűen nem mertem. De megfogadtam, ha sikerül tíz kilót leadnom, akkor nincs kifogás, menni kell.

Eljött a nap, a mérleg már "csak" 114 kg-t mutat. Elkezdem tehát, de hogyan? Tudatosan, ésszel akarom csinálni, hogy ne szenvedés hanem öröm legyen a  futás. 

Kell tehát:

  • Cél. Megvan, 5 km.
  • Edzésterv
  • Futócipő
  • Ruházat

Szólj hozzá!

Címkék: első lépés

A bejegyzés trackback címe:

https://adamfutnimegy.blog.hu/api/trackback/id/tr25317018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása